[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Reparateur/hersteller Leren bekleding : Interieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 07 mei 2024, 09:35

Reparateur/hersteller Leren bekleding

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

Reparateur/hersteller Leren bekleding

Berichtdoor Guzziman » 17 maart 2008, 11:34

Wie weet een goed adres (liefst in de buurt van Aalsmeer/Alphen ad Rijn) waar men leer kan herstellen. Bij mij is een naad losgegaan van mijn bestuurdersstoel en wil dit laten repareren.

Jan
Guzziman
 


Re:Reparateur/hersteller Leren bekleding

Berichtdoor Leon » 17 maart 2008, 11:53

Even denken..

In Alphen heb je bevaku in de hoofdstraat, en er zit er ook nog een in de raadhuisstraat (tussen beerendrecht en park rijnstroom in) Koetsier geloof ik?
Leon
 


Re:Reparateur/hersteller Leren bekleding

Berichtdoor Guzziman » 17 maart 2008, 12:36

Dank je Leon,

Ik heb Bevaku gebeld, maar die hadden op korte termijn geen tijd.
Zij hadden nog een (beter) adres voor mij namelijk vd Werf in Leiden.
Ik denk dat ik daar maar eens ga kijken.

Dit komt van hun website:
---------------------------------------------------------------
Autobeklederij v/d Werf Al sinds 1951 een kleine ambachtelijk werkplaats, goed bereikbaar, gelegen aan de rand van Leiden. De projecten omvatten stoffering en leder voor boten, jachten, bedrijfswagens, autobekleding, autointerieur, zoals bijvoorbeeld lederen bekleding van autostoelen en restauraties, motorzadels, bootkussens ,vliegtuigstoelen, cabrioletdaken of -kappen, stoelaanpassingen en reparaties. Werkgebieden zijn zowel de zakelijke als particuliere markt.

Met jarenlange ervaring en enthousiasme weten we ieder project tot een succes te volbrengen. Met authentiek gereedschap kunnen we hoogwaardig werk verrichten voor zowel nieuw als klassiek. Werkzaamheden kunnen het herstellen van een brandgaatje zijn tot compleet nieuw bekleden van een autostoel of het restaureren van het interieur van klassieke auto of oldtimer. Bel gerust vrijblijvend voor meer informatie of kom langs.

Zoeterwoudseweg 25d
2321 GM, Leiden

Tel: 071 576 24 28
Fax: 071 572 41 32
Mob: 06 49 69 69 69

www.deautobekleder.nl
info@deautobekleder.nl

-------------------------------------------------------------------

Groeten,

Jan
Guzziman
 


Keer terug naar Interieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten