[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Roman : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 20 apr 2024, 00:37

Roman

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Roman

Berichtdoor Roman » 28 maart 2022, 18:46

Hallo allemaal,

Mijn naam is Roman en onlangs ben ik per ongeluk een trotse bezitter geworden van een groene 240D automaat uit 1982. Ondanks dat hij/zij technisch in perfecte staat is moet er op cosmetisch vlak e.e.a. gebeuren. Hoofdzakelijk roest op de bekende plaatsen zoals de dorpel rechts, sparbordranden achter, stukje binnenscherm en de bodem achter de bijrijdersstoel. In het interieur ontbreken ook enkele kleine delen die ik de komende tijd bij elkaar ga proberen te sprokkelen om de auto weer helemaal origineel te maken.

Doelstelling is om de auto goed aan te pakken zodat hij/zij er weer voor de komende jaren tegenaan kan gaan. Mijn vader was in de jaren '80 en '90 ook een trotse bezitter van een 240D, maar dan een handgeschakelde versie die iets lichter groen van kleur was dan de mijne. Met deze auto reden wij meerdere keren per jaar naar Tsjechoslowakije om familie te bezoeken. Het lijk mij leuk om na de restauratie de reis naar (nu) Tsjechiƫ met mijn ouders wederom te ondernemen en uiteraard om de W123 van de sloop te redden en bovendien te koesteren.

Groetjes Roman en iedereen veel lees- en sleutelplezier toegewenst!
Bijlagen
20211220_212739.jpg
20211220_212739.jpg (2.03 MiB)
Roman
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 13 maart 2022, 21:35
Roepnaam:
Type wagen: 240D
Bouwjaar: 1982
Automaat: Ja
LPG: Nee


Re: Roman

Berichtdoor Bram Jansen » 28 maart 2022, 23:07

Welkom Roman, en succes met de klus :handgestures-thumbup:
Bram Jansen
 


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten