[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Rotocaps weer leverbaar! : Diesel Specifiek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 29 maart 2024, 08:26

Rotocaps weer leverbaar!

Specifieke zaken voor de Heckflosse, Ponton, Pagode, en ouder omtrent het rijden op diesel kunnen hier geplaatst worden zodat we alle zaken omtrent diesel hier verzameld hebben staan.

Rotocaps weer leverbaar!

Berichtdoor Stoepie2002 » 17 apr 2015, 16:34

Hallo allemaal,

In november had ik een topic gemaakt over de 0000531235 rotocaps (topic is weg). Mercedes kon ze niet direct leveren dus ik zocht -vergeefs- wat rond op andere plaatsen voor een set nieuwe rotocaps.

Vandaag kreeg ik een telefoontje, ze waren binnengekomen! Hulde aan MB!

Voor wie deze dingen ook zoekt...... wellicht handig om te weten.

Groet,
David
W110 Ponton OM621 uit 1963 in de boot.....
Stoepie2002
Senior Boarder
Senior Boarder
 
Berichten: 116
Geregistreerd: 25 maart 2012, 12:07
Roepnaam:
Type wagen: Heckflosse
Bouwjaar: 1975
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Diesel Specifiek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast