Ik ben Sam ( bauwjaar 1979 ) Belgie _ Dessel , samog komt van mijn liefde voor unimog .
Ben gek van oude Benzen in het algemeen , elke morgen starten en rijden

Nu heb ik een paar maanden geleden een 240TD van 1979 gekocht , van eerste eigenaar .
Volledig gedemonteerd en roest verwijdert dmv slijpen en lassen ( wel gekend bij velen van jullie )

Nu heeft de Benz een ... jaar geleden een klein acident gehad en is er een nieuw voorscherm geplaatst , ... jaar later Sam koopt 24O TD demonteert auto en komt onder het voorscherm een berg roest tegen ,niet ingekit of slecht behandeld , zand en water hebben met de jaren hun best gedaan ,

Voor de rest kleine plekjes , maar is goed gekomen .
De onderkant van de deuren aangepakt met aluminium , beter dan nieuw en nooit geen roest meer , vertel ik later wel iets over

Accu en scharnierbakken goed aangepakt.
Teschnisch ( niveau regeling , olie , filters , gloeiers ) .. aangepakt
Nu moest ze alleen nog de bedrijfskleuren krijgen , in eerst instantie had ik iets van gewoon donker bruin , maar aangezien de combies toch zeldzamer worden , best toch een orginele kleur : 479 moorbruin .
Ziet er goed uit in combiatie met mb tex volledig zwart , also het dashbord volledig zwart , geen hout kleuren.
Maar dit moest dan wel goed aangepakt worden , daarom volledige demontage zodat het tarwegeel nergens meer te zien is , op het type plaatje na dan nr 681 , maar zal maar denken dat dit haar vorig leven was

Hoop ze binnen een week of 2/3 klaar te hebben , want op pensioen mag ze nog niet

Fotos volgen zo spoedig mogelijk gr Sam Van Craenendonck
Alvast bedankt voor de goede tips op het forum