[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
sleutelruimte pijnacker : Algemene vragen over jouw auto - 31

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 21 mei 2024, 16:33

sleutelruimte pijnacker

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Re:sleutelruimte pijnacker

Berichtdoor Lode » 18 dec 2008, 20:59

Helemaal mee eens Wiebren! We staan elkaar met raad en daad bij in onze hobby. Maar als je naar een garage gaat kost het ook wat. En zeker als er lange reis-afstanden bij komen mag daar -als iemand echt klussen van garages overneemt- wel een vergoeding'kje tegenover staan. Wat is er toch gebeurd met de club die tot een jaartje of anderhalf geleden nog zo gemoedelijk was????

Aan de andere kant... afhaken daar win je ook niks mee en uiteindelijk heb je daar zelf ook geen goed gevoel bij. Jammer dat ik de vreselijk deskundige diesel deskundige Willem ook nooit meer op het forum zie.

Ik hoop je hier -samen met Fransisca- dus nog lange tijd tegen te komen :)

vr. gr. Lode
Lode
 


Re:sleutelruimte pijnacker

Berichtdoor Wiebren240D » 18 dec 2008, 22:16

Hallo Lode

ja de gooien moeten het bezuren.

kan ik ook niks aan doen maar ik laat mij niet de gek aan steeken ik weet heus wel van hoe en wat
maar van Willem de echte dieselman heb ik een ongezouten mail gekregen wel dat hij mij steunt maar die zegt hier echt niks meer.

de 3 musketiers mogen nu elke mnd heen en terug rijden.
maar de volgende afspraak moet nog komen staat nog niet vast.

als ik weg ging was de volgende datum al bekend.

maar veel suc6 daar in het westen.
moet een boel water door het kanaal lopen voor Wiebren weer komt echt waar.

groeten van Wiebren ut Snits
Avatar gebruiker
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 4186
Geregistreerd: 10 jan 2006, 20:59
Woonplaats: Sneek
Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Vorige

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten