[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Sproei inst. doet raar!!!! : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 26 apr 2024, 00:31

Sproei inst. doet raar!!!!

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Sproei inst. doet raar!!!!

Berichtdoor nik » 11 apr 2007, 10:27

Hallo allemaal,

Ik heb al een reactie geplaatst op het algemene forum maar wil toch hier ook even een bericht plaatsen waar het eigenlijk thuis hoort.

Mij probleen is na dat ik de rechter voorkant in elkaar gereden heb, doet mijn linker koplamp wisser het niet meer. En de sproei inst. van de koplampen gaan automatische aan als ik mijn verlichting aan doe.
Ik heb nu het stekkertje van het sproeimotortje afgehaald, om mijn koplampen te kunnen gebruiken zonder dat mijn ruitenwisser vloeistof op straat terug vind.

Normaal gesproken moet de koplamp sproeier en wisser in werking treden als ik de koplampen aan heb en de sproei inst. gebruik. De koplamp wissers gaan dan een aantal keren heen en weer, tentijde de koplampen besproeit zijn met ruitenwisser vloeistof.

Ik heb alle stekkers al los gehad(en ingespoten) en het motortje van de ruiten wisser ingespoten met contact spray. Ook dit gaf geen positief resultaat.

Het vreemde blijft wel dat als ik mijn koplampen aan doe het pompje gelijk begint te lopen.
Ik denk dat er ergens een relais blijft hangen, maar waar zit deze??Ook doet de alarmering het niet meer van mijn koplampen wanneer ik de deur open doe, ik mag aannemen dat allemaal met elkaar te maken heeft.

Ik hoop dat mijn verhaal een beetje duidelijk is en iemand mij kan helpen!! Ik heb dit euvel niet op de site kunnen vinden.

Alvast bedankt,
Nieky Dekker
nik
 

Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten