[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
spuiten : Carrosserie & Exterieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 28 maart 2024, 11:31

spuiten

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

spuiten

Berichtdoor 300D_1980 » 15 jul 2006, 18:52

Mijn wagen verkeert in technisch perfecte staat en de carrosserie is helemaal hard. Geen enkel roestplekje.
Maar hij is niet zo netjes gespoten. Van een afstand ziet hij er als nieuw uit, van dichtbij zie je dat het spuitwerk nogal slordig is gedaan. De lak is ook heel dun en bij kleine beschadigingen zie je de oude kleur eronder zitten.
Ik wil hem dus over laten spuiten. Wie heeft hier ervaring mee en kan mij vertellen: 1) wat kost het om een wagen in zijn geheel te laten spuiten en 2) waar vind ik een spuiter die nog liefde voor zijn vak heeft en die het beter doet dan degene die mijn wagen onderhanden heeft gehad (voordat ik hem in bezit kreeg).
300D_1980
 


Antwoord:spuiten

Berichtdoor AdriaanVogelzang » 23 jul 2006, 16:47

beste 300D,

ik ken een spuiter die keurig werk aflevert, ik heb mijn auto ook al eens gedeeltelijk moeten laten overspuiten, en heb dat voor een redelijke prijs kunnen laten doen. metallic is toch altijd duurder omdat de wagen 2 keer gespoten moet worden. waar woon je ergens? als dat in de buurt van almelo hengelo enschede is, dan kan deze man wellicht iets voor je betekenen

groeten,

adriaan
AdriaanVogelzang
 


Antwoord:spuiten

Berichtdoor Mercedennys » 26 jul 2006, 11:03

Adriaan,

Wat moet het spuiten van de onderkant van een auto ongeveer kosten? in metallic lak.

Ik hoor het graag.
MerceDennis
Mercedennys
 


Antwoord:spuiten

Berichtdoor AdriaanVogelzang » 31 jul 2006, 16:14

goeiemiddag mercedennis,

je woont in twente of daar in de buurt? ik woon in almelo, leuk meer clubleden in de buurt...

wat het spuiten van de onderkant moet kosten... ik heb geen idee je zou even moeten informeren bij autoschadebedrijf Jelle in Harbrinkhoek, een dorpje tussen Almelo en Tubbergen, (in de bouwvakvakantie zit ie dicht) neem anders even contact met me op via mijn privé email : avogelzang@home.nl kan ik je meer vertellen

groeten,

adriaan
AdriaanVogelzang
 


Keer terug naar Carrosserie & Exterieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten