[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Stuurdemper : Van alles en nog wat....

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 19 apr 2024, 07:09

Stuurdemper

Dit is de plek waar over van alles en nog wat gepraat kan worden.

Stuurdemper

Berichtdoor F3Cees » 03 jan 2019, 00:06

Toen ik laatst bij Toonje was, werd er toevallig een nieuwe stuurdemper gemonteerd en Toonje zei , die mag je ook wel eens testen , ik voelde aan de kapotte en daar was gewoon een stuk niks, dus geen demping.
Vandaag mijn oude bak ook dat ding aan een kant losgemaakt en in en uitgetrokken en deze werkte precies zo als de nieuwe, dus deze moet niet vervangen worden.
In elk geval bedankt Toontje voor deze goede tip.
Tevens mocht ik foto,s maken van zijn werkstathandbuch en had ik nou net van te voren de hoogtesensor op de brandstofpomp losgemaakt , omdat deze geschilderd moest worden. En lees ik in het grootte boek dat je daar niet aan mag komen , laat staan losdraaien, omdat deze op 0,01 mm ingesteld staat ,heb er hem nu weer opstaan, maar kan nog niet draaien, want alle leidingen zijn er af om vernikkeld te worden.
Gr Cees
F3Cees
Senior Boarder
Senior Boarder
 
Berichten: 119
Geregistreerd: 18 dec 2018, 00:02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen
Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1967
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Re: Stuurdemper

Berichtdoor Don » 04 jan 2019, 21:36

Duidelijk geval van 'fix it until it's broken' ; ik schroef ook altijd alles uit elkaar, dan leer je nog eens wat. Zal wel goed komen met die hoogtesensor.
Don
 


Keer terug naar Van alles en nog wat....

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast