[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Stuurversnelling : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 27 apr 2024, 10:12

Stuurversnelling

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Stuurversnelling

Berichtdoor Silverstar » 19 apr 2012, 14:53

Hallo allemaal,

Mijn W123 heeft een stuurversnelling. Dit was destijds een optie af-fabriek, waarvan ik weet dat er niet heel erg veel zijn geleverd. Ik vind het in ieder geval wel leuk, want het maakt de W123 weer een beetje extra bijzonder!
Het enige dat ik er minder leuk aan vind is het feit dat de pookhendel er vrij lomp uit ziet, mss dat ik deze tzt nog wel eens vervang voor een iets mooiere versie. (als iemand nog tips heeft?!?)

Nu heb ik geprobeerd op internet te zoeken naar productieaantallen met stuurversnelling, maar ik heb nog niks kunnen vinden. Misschien weet iemand hier hoeveel W123's er zijn geleverd met stuurversnelling?
Avatar gebruiker
Silverstar
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 46
Geregistreerd: 01 nov 2011, 15:11
Woonplaats: Amsterdam
Roepnaam:
Type wagen: 280CE
Bouwjaar: 1965
Automaat: Ja
LPG: Nee

Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 15 gasten