[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
taxidriver : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 apr 2024, 10:54

taxidriver

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

taxidriver

Berichtdoor Taxidriver » 22 jan 2007, 21:58

Ik ben sinds kort de trotse bezitter van een zwarte 230E (een echte taxi, vandaar taxidriver...).
Hij is behoorlijk gaaf, komt uit Duitsland. De kleur is niet origineel maar wel mooi.
Ik woon in Heerenveen. Ik heb geen ervaring met oude auto's, wel veel interesse en twee rechterhanden. Dus ik hoop in de toekomst veel te leren en ook veel bij te kunnen dragen.
Taxidriver
 


Antwoord:voorstellen

Berichtdoor JerommekeOhjajoh » 22 jan 2007, 23:02

Taxidriver,

Welkom en Fryslän bobbe!!

Er komen de laatste tijd meer friezen bij, altijd leuk!
Tsja door dingen te doen en hier je vragen te stellen en wat werkplaats handboeken, kom je een eind ;)
Gr B)
JerommekeOhjajoh
 


Antwoord:voorstellen

Berichtdoor Scheepsbouwer » 22 jan 2007, 23:08

Welkom taxidriver!
Je tarieven zullen niet mals zijn, met een 'Spritzer'in het vooronder. Ben benieuwd naar wat foto's, zeker ook van het speciale taxi-dashbord.

Groeten,
Coen
Scheepsbouwer
 


Antwoord:voorstellen

Berichtdoor terhorne300td » 23 jan 2007, 20:44

Hallo taxidriver leuk dat er nog meer uit friesland bij komen ik hoop dat je nog wat foto plaatst.
Ben benieuwd hoe hij er uit ziet.

We zullen mekaar vast wel eens tegen komen.

dus als er een vreemde zwaait ben ik dat.

Groeten uit terherne.
terhorne300td
 


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 1 gast