[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Terug uit Zuid Frankrijk met de camper. : Reizen! - 2

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 18 apr 2024, 21:32

Terug uit Zuid Frankrijk met de camper.

Plaats hier verslagen van reizen met je Mercedes klassieker. Dit mag een dagje Vroomshoop of Middelburg zijn, of een reis naar Moskou, zolang de trip of reis maar met je Mercedes is gemaakt. :)

Re:Terug uit Zuid Frankrijk met de camper.

Berichtdoor JerommekeOhjajoh » 12 nov 2007, 18:56

Hoi Jan,

Ziet er erg mooi uit allemaal, krijg ook weer zin in de vakantie! Moet alleen nog een half jaar wachten!!

Groeten Jeroen
JerommekeOhjajoh
 


Re:Terug uit Zuid Frankrijk met de camper.

Berichtdoor janbenz1 » 18 nov 2007, 15:00

Hallo luitjes,
Bedankt voor jullie reacties.

Ja ik ben de laatste tijd wat minder op de site, maar dat komt wel weer.

Inderdaad een hele leuke vakantie gehad.
paul; zeker die bakken zijn handig, en je kunt er alees ins stoppen.
Deze keer had ik mijn schonmoeder maar thuis gelaten, wat een gesleep.
Trap op trap af.
We moeten zeker even bijpraten, even een avondje afspreken.
Ben je nog bij de ANWB? zo ik mij herinner tot einde 2007 toch?

John, ik zit niet zo vaak achter de msn, dus dat mis ik dan meestal.
Maar de volgende keer zal ik er even om denken, sorry.

Arno,jurgen, en jeroen, we spreken elkaar binnenkort vast weer, en anders is de telefoon ook nog een optie.

Ik moet weer aan het werk, maar kom morgen weer even kijken.

Groetnis fan Jan, ook namens Farida
janbenz1
 


Re:Terug uit Zuid Frankrijk met de camper.

Berichtdoor Hans230CE » 18 nov 2007, 17:44

Mooie reportage, La Douce France is en blijft een mooi land. Er zitten een beetje veel Fransen, maar dat moet je erbij nemen.

En wat betreft dat bootje, dat is geen stormschade, gewoom lomp, een boot moet je vastleggen en bij dreigende storm, de eerste beste haven binnen en een Ricard drinken en wachten tot hij over is, de storm dan. Zulke dingen leer je hier wel aan de kust.
_________________________________________________________________________________




A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Avatar gebruiker
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 8656
Geregistreerd: 23 jul 2006, 19:04
Woonplaats: Oostende (B)
Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Vorige

Keer terug naar Reizen!

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten