[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Trekgewicht 0 op kenteken : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 29 maart 2024, 04:09

Trekgewicht 0 op kenteken

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Trekgewicht 0 op kenteken

Berichtdoor Ronny » 22 nov 2014, 13:12

Ik heb een W114 op het oog uit 1971 , het kenteken heb ik even getsjekt bij de OVI
Volgens de gegevens heeft deze wagen een Max trekgewicht van 0 kilo :-o
De motorinhoud staat overigens ook op 0 niet heel enthousiast ingevuld met het invoeren waarschijnlijk.
Ik zou wel graag een karretje willen trekken kan dit problemen geven??
Ronny
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 28
Geregistreerd: 12 sep 2014, 07:46
Roepnaam:
Type wagen: 230E
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Nee


Re: Trekgewicht 0 op kenteken

Berichtdoor Govert » 22 nov 2014, 13:40

Het trekgewicht moet je dan op het kenteken laten vermelden, dat loopt via de RDW. De motorinhoud is niet zo'n probleem.
Avatar gebruiker
Govert
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 6330
Geregistreerd: 21 nov 2005, 20:11
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Re: Trekgewicht 0 op kenteken

Berichtdoor WJ15129 » 22 nov 2014, 16:31

Toevallig heb ik afgelopen week contact hierover gehad met de RDW. Toen ik mijn auto kocht in 1998 heb ik de trekhaak van de vorige W123 overgezet naar deze en er meteen een aanvullingsblad voor aangevraagd, maar op de site van de RDW stond nog steeds 0 kg vermeld. Omdat vanaf 2018 alle kentekenbewijzen, die nog niet gewisseld zijn i.v.m. verkoop o.i.d., worden omgewisseld voor de kentekencard vond ik het toch wel gewenst dat het trekgewicht vermeld word, zodat het ook op de kaart komt. Het was volgens de RDW niet nodig: het aanvullingsblad blijft geldig, ook in combinatie met de kentekencard. Dit leek mij echter toch niet handig, een card en dan een papieren formuliertje erbij met het trekgewicht. Als het eens in het ongerede raakt, door wat voor oorzaak dan ook, moet je maar afwachten of je het oorspronkelijke gewicht er weer op krijgt plus dat op het aanvullingsblad ook het merk en type van de trekhaak vermeld staat. Als de haak eens beschadigd raakt en er komt een andere onder klopt het ook allemaal weer niet. Ik had het aanvullingsblad al ingescand en meegestuurd met de email en na enig aandringen hebben ze het doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling en een halve dag later stonden de trekgewichten in het register. Er is wel gelijk een nieuw kentekenbewijs (card) opgestuurd, met de trekgewichten. Het oude kentekenbewijs moest ik weggooien, maar dat bewaar ik maar bij de rest van de documentatie.
Groeten van Willem uit Lelystad
Avatar gebruiker
WJ15129
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 547
Geregistreerd: 03 maart 2010, 18:02
Woonplaats: Lelystad
Roepnaam:
Type wagen: 250
Bouwjaar: 1979
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten

cron