[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
uitlijnen W123 : Van alles en nog wat....

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 apr 2024, 21:50

uitlijnen W123

Dit is de plek waar over van alles en nog wat gepraat kan worden.

uitlijnen W123

Berichtdoor peca » 28 mei 2020, 17:31

Hallo ,
Na het e.e.a. op het forum te hebben gelezen over het uitlijnen van een W123 kwam de firma Profile Nout uit Geldermalsen vaak voor, met name ene Henk als "uitlijngoeroe".
Aangezien mijn auto iets naar rechts trok waardoor het stuur nooit recht stond wilde ik de auto ook laten uitlijnen.
Naar de firma gebeld en kon s'middags al terecht. De manier hoe de firma met klanten omgaat is echt ouderwets, eigenlijk zoals het hoort, grandioos !
Henk ging eerst een stukje rijden om te kijken en voelen wat het probleem was, daarna ging hij aan de slag.
Legde alles fijn uit, kon goed meekijken op de apparatuur, geluk was ook dat er niets vastgeroest zat .
Toen alles groen was, is Henk weer een stukje gaan rijden. Bij terugkomst bood hij aan om mijzelf ook een stukje te gaan rijden om e.e.a. te beleven. Dit niet gedaan, zoveel vertrouwen had ik in zijn werk. Na het afrekenen ben ik naar huis gegaan en de beleving was GRANDIOOS, stuur recht en auto bleef keurig rechtuit rijden !

Dus mensen, ALS er uitgelijnd moet worden :
Firma Profile in Geldermalsen door Henk.

vr.gr.Peter
peca
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 72
Geregistreerd: 13 dec 2019, 22:18
Roepnaam:
Type wagen: 280CE
Bouwjaar: 1985
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Re: uitlijnen W123

Berichtdoor resultit » 28 mei 2020, 19:49

Goed om te weten ik ben bezig met complete revisie van de voor ophanging en stuurstangen daarna is goed uitlijnen een must.
resultit
Gold Boarder
Gold Boarder
 
Berichten: 291
Geregistreerd: 05 feb 2008, 16:45
Woonplaats: Oss
Type wagen: 200D
Bouwjaar: 1977
Automaat: Nee
LPG: Nee


Re: uitlijnen W123

Berichtdoor Jeroen » 29 mei 2020, 11:30

Dank je wel.
Ik heb toevallig mijn W123 inmiddels al twee maal laten uitlijnen in Leerdam, maar ik ben nog steeds niet helemaal tevreden. Ik woon in Spijk, dus Geldermalsen is vlakbij. Meer dan dat, zowel Spijk als Geldermalsen zijn nu natuurlijk beide onderdeel van de stad West Betuwe!

Jeroen
Avatar gebruiker
Jeroen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 1321
Geregistreerd: 09 apr 2006, 20:30
Woonplaats: Spijk, gemeente Lingewaal
Roepnaam:
Type wagen: 200
Bouwjaar: 1982
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Keer terug naar Van alles en nog wat....

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten