[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Verf in spuitbus : Carrosserie & Exterieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 28 maart 2024, 17:31

Verf in spuitbus

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Verf in spuitbus

Berichtdoor Lode » 24 sep 2006, 21:22

Ik ben op zoek naar een spuitbus lak voor mijn 123 in de kleur pastelgrau. Het mooiste zou zijn als de verf "op maat gemaakt wordt" aan de hand van een staal van de originele lak.
Weet iemand een adres in de omgeving van Rotterdam waar ze dat kunnen doen?
Bedankt,
Lode
Lode
 


Antwoord:Verf in spuitbus

Berichtdoor Scheepsbouwer » 24 sep 2006, 21:48

Hoi Lode,

Toen ik nog in Delfshaven woonde, ging ik langs Kroonpart verfservice - in het verlengde van de Willem Buytewechstraat, ze kijken uit over de Schie en Coolhaven. Ze doen niet speciaal in autolakken, maar makken wel spuitbussen op kleur volgens voorbeeld.

Ik bestelde laatst een origeel spuitbusje bij de dealer, ook mooi pastellgrau natuurlijk. Kostte Eur 13,40 ex BTW bij de dealer voor liefst 150ml. Voor een klein plekje OK, maar als ik een wat groter oppervlak zou willen bijwerken, liet ik ook een grote bus op kleur maken.

Succes, Coen
Scheepsbouwer
 


Antwoord:Verf in spuitbus

Berichtdoor Lode » 24 sep 2006, 23:18

Bedankt! ga morgen meteen naar Kroonpart toe
Lode
 


Keer terug naar Carrosserie & Exterieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast