[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Versnelling : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 07 mei 2024, 12:02

Versnelling

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Versnelling

Berichtdoor hhavrilla » 08 jan 2007, 19:35

:( Heb vandaag de rubberen buisjes(weet niet hoe ze heten)welke van de versnellingsbak voor de schakelAssen zijn, verwisseld. Kon met mijn versnellingspook alle kanten op roeren.Het was ook heel moeilijk om te schakelen. Leuk karweitje is zo gebeurd. Alleen kan ik nu na het wisselen niet meer schakelen. Heb nu te horen gekregen dat alles opnieuw afgesteld dient te worden. had ik dat geweten was ik er nooit aan begonnen:( :whistle: . liggend onder de Auto is het voor mij niet te doen. Alles moet uitgemeten worden. Maar ik hoop dat ik erna wel plezier van zal hebben.
Groetjes René
hhavrilla
 


Antwoord:Versnelling

Berichtdoor Wiebren240D » 08 jan 2007, 20:23

Hallo Rene

welkom hier

ja op de stoep is het niet een mooi karweitje.

moet eigenlijk op een brug gebeuren en dan moet je ook nog met z,n 2en zijn.

maar gewoon die rubbertjes vervangen en dan niet meer willen schaakelen dan is er wat anders aan de hand heeft een vorige eigenaar de boel al eens versteld of je hebt per ongeluk de stangen verwisseld kan ook over kwam mij ook hoor gewoon goed kijken maar daar heb je nu niks meer aan het moet weer goed als je onder de auto ligt moeten alle 3 schaakel hendels in 1 lijn staan als de versnellings hendel tenminste in de vrij staat is bijn niet te doen op straat hoor moet wel op een brug of een smeerkuil gebeuren dan kan je erbij

maar neem even kontakt op met Arie in Pijnacker hebben we laatst ook een klep steldag gehad zoek maar even op het forum staat wel ergens

ik wil je ook wel helpen maar ik woon in Sneek ligt niet naast de deur denk ik zo

maar ik wens je veel suc6 groeten Wiebren Nieuwenhuis tel 0620659789
Avatar gebruiker
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 4186
Geregistreerd: 10 jan 2006, 20:59
Woonplaats: Sneek
Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:


Antwoord:Versnelling

Berichtdoor hhavrilla » 08 jan 2007, 21:33

Hoi Wiebren
Bedankt voor jou Reactie. Heb de Auto na de dealer gereden (hij stond in de 1sten versnelling}in de hoop dat zij hem morgen kunnen afstellen.
Groeten
René
hhavrilla
 


Antwoord:Versnelling

Berichtdoor AdriaanVogelzang » 14 jan 2007, 21:46

sorry ik moest even heel hard lachen toen ik dit las, wat een kostelijk verhaal mooi voor een film van de VPRO ofzo haha wees achteraf blij dat de auto in de 1e versnelling stond en niet in de achteruit :woohoo: :whistle:

adriaan
AdriaanVogelzang
 


Antwoord:Versnelling

Berichtdoor superW123 » 14 jan 2007, 22:15

je kan bi bemerbenz een heel mooi handboek bestellen, daar staat ook in hoe je de schakelstangen moet afstellen :laugh: :whistle:
superW123
 


Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten