[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
VIN Code uitleg, goede site gevonden die werkt! : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 27 apr 2024, 13:58

VIN Code uitleg, goede site gevonden die werkt!

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

VIN Code uitleg, goede site gevonden die werkt!

Berichtdoor Robbie T. » 21 jan 2011, 16:58

Middag,

Ik ben al een tijdje op zoek naar alle verklaringen van mijn VIN code. Nu had ik gelezen dat er een Russische site is die gratis alle verklaringen decodeert, maar dat werkt niet meer. Nu heb ik een alternatief gevonden dat wel werkt. Wellicht is ie al bekend hier, maar voor diegene die 't nog niet weten, hieronder de link en een stukje tekst (weliswaar in Engelands) van de meneer die mij tipte en uitleg over hoe 't werkt.

you can read the colour code from one of the Russian web sites, like this one: read data card
http://www.auto-parts.spb.ru/cat/cats/m ... ent=dr2000
Just enter your VIN and click the data card link. (helemaal rechts boven op de pagina, ik kon 't eerst ook niet vinden)

voor diegene die er iets aan heeft, succes ermee!


Grt. Robbie
Robbie T.
 

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten

cron