[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Voorstellen: nog geen gelukkige eigenaar van een W123 : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 27 apr 2024, 19:38

Voorstellen: nog geen gelukkige eigenaar van een W123

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Voorstellen: nog geen gelukkige eigenaar van een W123

Berichtdoor Reinoud » 12 jan 2011, 16:03

Beste leden,

Mijn naam is Reinoud en ik ben al een tijdje op zoek naar een mooie W123.
Mijn voorkeur gaat uit naar een combi (ik wil graag spullen kwijt kunnen in de auto, zonder al te veel moeite) en moet een trekhaak hebben (ik snap werkelijk niet dat er auto's zonder trekhaak worden gemaakt) want die heb je altijd wel eens nodig (bijvoorbeeld wanneer ik een berg hout ophaal voor mijn kachel).
Dus als jullie een mooie zien, hou me op de hoogte (liefst in een straal van 60 km rond Deventer: ik heb niet alle tijd van de wereld om stad en land af te reizen). Ik hou deze site natuurlijk ook nauwlettend in de gaten (niet in de laatste plaats voor tips).
Ik ben geen enorme klusser, dus de auto moet in goed staat zijn. Natuurlijk moet altijd het nodige (preventieve) onderhoud gepleegd worden.
Ik ben er nog niet uit welke voor mij beter is: diesel of benzine. Ik heb de auto niet dagelijks nodig (eigenlijk alleen af en toe in het weekend). Helaas is het voor mij niet mogelijk de auto binnen te stallen (dus eentje van voor 1980 lijkt me niet verstandig ivm roestbescherming).

Alvast bedankt voor de moeite en de interessante informatie die op dit forum te vinden is. Ik hoop snel verslag te kunnen doen van mijn eigen W123!

Met vriendelijke groet,
Reinoud
Reinoud
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 11
Geregistreerd: 12 jan 2011, 13:00
Woonplaats: Deventer, Overijssel
Roepnaam:
Type wagen: 230E
Bouwjaar: 1971
Automaat: Nee
LPG: Nee

Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten