[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
voorstellen : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 03 mei 2024, 20:06

voorstellen

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

voorstellen

Berichtdoor Noël » 18 jul 2009, 22:26

Dag beste mercedeslovers,

mijn naam is Noël. Ik heb een aantal jaar gespeeld met het idee een oldtimer te kopen. Sinds een week of drie trotse bezitter van een signaalrode 230T uit 1979. Mooie wagen, goede staat, rijdt prima. Ik ben erg blij en cruis met veel plezier over 's Heerens wegen!

Ik leer veel middels deze site. Ik zal jullie hier wellicht treffen.

Hartelijke groet, Noël<br><br>Post edited by: Noël, at: 2009/07/18 22:27
Noël
 


Re:voorstellen

Berichtdoor Citrobenz » 19 jul 2009, 13:18

Hallo Noel,

Welkom op het forum, hier is inderdaad veel te leren ;)

Wij zijn hier altijd nieuwsgierig naar foto's, ik zou zeggen plaats eens wat mooie foto's van je nieuwe aanwinst.

Op 27 september is er een tourrit van de club, mooie gelegenheid om je auto te showen en kennis te maken

veel plezier met je auto
Groet,
Henk
Avatar gebruiker
Citrobenz
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 3122
Geregistreerd: 28 mei 2007, 13:26
Woonplaats: Steenwijk
Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1976
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Re:voorstellen

Berichtdoor Noël » 26 jul 2009, 20:34

Hallo,

meer signaalrode benzen zie ik bij voorstellen! Grappig. Mooie kleur!!
Bij deze een foto van mijn rooie 230T.

Bedankt voor de uitnodiging voor toertocht op 27-09. Als ik vrij ben kom ik zeker!

Groetjuzz Noël

Noël
 


Re:voorstellen

Berichtdoor Noël » 26 jul 2009, 20:36

By the way,

foto is wat gedateerd. Er prijkt nu een 230T embleem op. Kofferklep is van een 240D, dus zitten er nog drie gaatjes aan de rechterkant. Daar wil ik embleem 'Mercedes' op maken. 'Diesel' kan echt niet!
Noël
 


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten