[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
vraag: verstuivers afpersen : Diesel Specifiek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 apr 2024, 19:03

vraag: verstuivers afpersen

Specifieke zaken omtrent het rijden op diesel kunnen hier geplaatst worden zodat we alle zaken omtrent diesel hier verzameld hebben staan.

vraag: verstuivers afpersen

Berichtdoor Pietje » 16 jul 2007, 00:13

Ik las iets in een andere topic over vertsuivers afpersen.
Wat is dat? en breng ik daarmee mijn verstuivers weer in goede conditie?
Kort geleden begaf een verstuiver het bij me (1 cilinder werkte niet) en die heb ik vervangen. Maar de anderen zullen dan ook wel snel volgen.
Ik heb gemekrt dat die dingen niogal prijzig zijn, dus als ik kan voorkomen om nieuwe te kopen door een bepaalde handeling, dan graag.<br><br>Bericht gewijzigd door: Pietje, op: 2007/07/16 00:13
Pietje
 


Antwoord:vraag: verstuivers afpersen

Berichtdoor Trouwkoets » 16 jul 2007, 00:56

Ik kan mij levendig voorstellen dat de penningmeester van de Hofstad(groep) zich zorgen moet over afpersen, ook al gaat het in dit geval om stuivers...

...sorry, ik zal het bericht opnieuw lezen....

Hoeveel kosten nieuwe verstuivers voor de K-jetronic eigenlijk?
Caspar
Trouwkoets
 


Antwoord:vraag: verstuivers afpersen

Berichtdoor Wiebren240D » 16 jul 2007, 12:41

Hallo Pietje

ja verstuivers af persen houd in dat je een verstuiver van een diesel aan een verstuiver tester hangt zo kan je zien of ze nog mooi nevelen of niet en je kan zien wanneer ze beginnen met open gaan en dat open gaan kun je veranderen door er plaatjes in te doen en dat kontroleer je met een verstuiver tester zijn dure apparaten ik heb zo een ding leuk voor de hobby en de heb.

zo iets zal er ook wel voor benzine motoren zijn maar daar heb ik niet zoveel verstand van ik hou het maar bij diesel

groeten van Wiebren ut Snits
Avatar gebruiker
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 4186
Geregistreerd: 10 jan 2006, 20:59
Woonplaats: Sneek
Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:


Keer terug naar Diesel Specifiek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten