[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
W115 dieselmotor in 407d? : Diesel Specifiek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 28 maart 2024, 15:14

W115 dieselmotor in 407d?

Specifieke zaken omtrent het rijden op diesel kunnen hier geplaatst worden zodat we alle zaken omtrent diesel hier verzameld hebben staan.

W115 dieselmotor in 407d?

Berichtdoor Yorke » 17 apr 2007, 17:24

Weet iemand of een W115 dieselmotor in een 407d bestelwagen past? Ik weet dat er bij de personenwagens veel motoren passen maar van een bestelwagen weet ik niets. Weet iemand welke motoren ze gebruiken bij die bestelwagens?

Bericht gewijzigd door: Yorke, op: 2007/04/17 17:25<br><br>Bericht gewijzigd door: Yorke, op: 2007/04/17 17:26
Yorke
 


Antwoord:W115 dieselmotor in 407d?

Berichtdoor alex240diesel » 17 apr 2007, 18:48

Bij mijn weten is de 407 bus uitgerust met personenauto motoren. Ik weet echter niet welke motoren er wel of niet inpassen. Ik denk dat de ophanging van de motoren anders is, maar weet dat de 407 diesel een M616 motor heeft,

Ik denk dat je het beste kan uitzoeken welk type motor er nu inzit en dan hier een vervanger voor zoeken.

cheers,
Alex
alex240diesel
 


Antwoord:W115 dieselmotor in 407d?

Berichtdoor Wiebren240D » 17 apr 2007, 19:37

Hallo Yorke

ja een W114 dieselmoter in een 407 bus

ik heb het nog nooit gedaan maar ik denk dat het oliefilter een probleem geeft.

ik denk van te voren even meten hoeveel ruimt je tussen de chassis balken hebt dan weet je het meeten is weeten zeg ik altijd maar denk er wel om dat is wat Alex al zie er hoort een 240D moter in van 72 pk

groeten Wiebren
Avatar gebruiker
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 4186
Geregistreerd: 10 jan 2006, 20:59
Woonplaats: Sneek
Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:


Keer terug naar Diesel Specifiek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron