[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
W123 230E 1982 Plaatwerk : Carrosserie & Exterieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 28 maart 2024, 17:06

W123 230E 1982 Plaatwerk

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

W123 230E 1982 Plaatwerk

Berichtdoor Thilant » 31 jan 2021, 21:20

Beste Benzers,
Is er misschien iemand in de wijde omgeving van Den Bosch , die goed is in plaatwerk lassen , tegen een redlijke prijs.
Mijn MB is het eigenlijk niet waard , slechte lak , 510000 km op de teller , loopt nog als een zonnetje.
Ik heb deze Benz al heel lang in mijn bezit en ben er zeer aan gehecht , vandaar. Iedereen zegt ruim hem op , al wat je doet is weggegooid geld. Ik ben zelf 76 jr oud en niet meer in staat het zelf te doen , heb ook geen brug.
Bijvoorbaat dank. Thilant
Avatar gebruiker
Thilant
Senior Boarder
Senior Boarder
 
Berichten: 116
Geregistreerd: 18 mei 2011, 19:35
Woonplaats: s-Hertogenbosch
Roepnaam:
Type wagen: 230E
Bouwjaar: 1982
Automaat: Ja
LPG: Nee

Keer terug naar Carrosserie & Exterieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten