[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
W123 pakking voor carburateur? : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 apr 2024, 23:08

W123 pakking voor carburateur?

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

W123 pakking voor carburateur?

Berichtdoor Hermen123 » 27 apr 2015, 13:20

Beste forummers;

ik heb mijn lekkende carburateur Stromberg CD175 hopelijk gedicht, en wil hem weer monteren. Er leek 'iets' van een halfvergane, dunne, rubberachtige pakking te zitten tussen de carb en het inlaatspruitstuk. Ik kan geen nieuwe pakking vinden op internet, maar neem aan dat er iets tussen hoort... Papierpakking knippen? Vloeibare pakking (vind ik wel een beetje spannend; als het zich naar binnen uitperst vervuilt het wellicht de carburateur..
Heeft iemand tips?

Bij voorbaat dank!

Hermen
Hermen123
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 27 apr 2015, 12:52
Roepnaam:
Type wagen: 230
Bouwjaar: 1967
Automaat: Ja
LPG: Nee


Re: W123 pakking voor carburateur?

Berichtdoor Wiebren240D » 27 apr 2015, 16:24

Hallo Herman

als ik het goed begrijp dat heb je het rubber tussen stuk gemaakt met iets.
en nu wil je het weer terug plaatsen en wil je er een pakking tussen stuk en de carburateur plaatsen maar er komen er 2 tussen aan de voorkant eentje en aan de achterkant eentje gewoon met een stuk pakking papier eentje maken of er vloeibare pakking tussen doen.
want het komt niet in de carburateur terecht maar in de moter en dat vind zijn weg wel hoef je niet bang voor te zijn.

wel om denken dat je de steun weer terug zet waar de gehele carburateur op rust als die nog aanwezig is tenminste want ik denk dat die weg is en nu zit je met een gescheurd rubber tussen de carburateur.

ik wens je suc6 met herstel.
met de groeten van Wiebren ut Snits
Avatar gebruiker
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 4186
Geregistreerd: 10 jan 2006, 20:59
Woonplaats: Sneek
Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:


Re: W123 pakking voor carburateur?

Berichtdoor Hermen123 » 27 apr 2015, 18:56

Dank wiebrun! Ik denk dat het stuk rubber er nog op zit; er zit nog een hele steun aan. Ik heb de carb, met 4 koperen bouten losgemaakt. De rest zit er nog an. Ik denk idd dat ik dan maar de vloeibare pAkking ga doen.
Dank voor je reactie!
Hermen123
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 27 apr 2015, 12:52
Roepnaam:
Type wagen: 230
Bouwjaar: 1967
Automaat: Ja
LPG: Nee


Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast