[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Waar kriksteunen en plaatmateriaal kopen? : Carrosserie & Exterieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 20 apr 2024, 18:00

Waar kriksteunen en plaatmateriaal kopen?

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Waar kriksteunen en plaatmateriaal kopen?

Berichtdoor 35-tv-hb » 07 mei 2011, 17:36

Dag mensen,

Ik heb sinds gisteren een MB 240TD waar het een en ander aan gelast moet worden. Ik heb een paar vragen:

1: De voorbanden zijn scheef aan de binnenzijde afgesleten. Waar licht dit aan? Stuur, fuseekogels?
2: Waar kan ik het beste plaatmateriaal bestellen? Dorpels links rechts, bodemplaten links rechts?
3: Zijn de kriksteunen, dat ronde buisje tussen de twee plaatjes ook los te koop? Die van mij zijn echt te rot om her te gebruiken...

Ik zal binnen kort een paar foto's plaatsen ;)
35-tv-hb
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 8
Geregistreerd: 05 mei 2011, 23:59
Roepnaam:
Type wagen: 240TD
Bouwjaar: 1969
Automaat: Nee
LPG: Nee


Re: Waar kriksteunen en plaatmateriaal kopen?

Berichtdoor Toontje » 07 mei 2011, 21:30

hoi hoi
bandenscheef kan aan de sporing liggenn maar kan ook zijn dat je ophanging en stuurstangen vesleten zijn
plaat werk bv bij
www.artaparts.nl
als je de hele dorpels en bodem wil vervangen let dan wel dat je goed schoort
mocht je wat voorbeeld willen kijk maar bij projekten kalefateren van 240TD staat boven aan en als ik je zo lees dan heb je ongeveer ook zoiets dus sterkte.
mocht je intresse hebben om die koets te kopen van dat topic dan is er over te praten ik kom er niet meer aan toe groetjes toontje
www.hetvoorportaal.com
daar staat evt telefoon nummer
groetjes toontje

www.hetvoorportaal.com
Avatar gebruiker
Toontje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 10292
Geregistreerd: 21 feb 2007, 14:33
Woonplaats: kisharsagy Hongarije
Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Keer terug naar Carrosserie & Exterieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten