[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
water in cabine : Carrosserie & Exterieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 19 apr 2024, 06:33

water in cabine

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

water in cabine

Berichtdoor electraglide » 12 feb 2007, 22:05

hoi ik kom tot mijn grote schrik water tegen in de voetruimte van de achterpasagiersruimt aan de rechterkant weet iemand waar ik naar moet kijken zie nu niet waar het vandaan komt wie heeft deze ervaring eerder gehad het betreft een station model groet rob
electraglide
 


Antwoord:water in cabine

Berichtdoor Semrick » 12 feb 2007, 22:16

Hallo Electra...

Ik denk dat de helft van onze leden hier wel last van heeft (gehad).
Mijn auto was daar dus ook nat.
Het kan van diverse plaatsen komen maar meestal is rot plaatwerk (niet zichtbaar door tectyl) de boodoener.
Ook de scharnierbakken van de motorkap zijn verdacht.
Om het achterruitrubber maar niet te noemen.
Maar hierover is op dit forum al heel veel geschreven.

Kijk maar eens op deze topic's.

http://w123club.nl/component/option,com ... 3/catid,9/

http://w123club.nl/component/option,com ... /catid,15/

Er zijn er nog wel meer maar lees eerst deze maar eens. Ik wens je veel succes bij het oplossen en opsporen van de lekkage en ik hoop dat je niet (net als bv Marty, Topaasbrauner en ik) tot de ontdekking komt dat de auto slechter is dan je dacht. :whistle:

Groeten,

Eric van de Rijnstadgroep.<br><br>Bericht gewijzigd door: Semrick, op: 2007/02/12 21:17
Groeten,

Rickert
Avatar gebruiker
Semrick
Erelid
 
Berichten: 4020
Geregistreerd: 08 sep 2006, 15:24
Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1968
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Keer terug naar Carrosserie & Exterieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten