[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Weekendje Texel : Reizen!

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 20 apr 2024, 11:34

Weekendje Texel

Plaats hier verslagen van reizen met je Mercedes klassieker. Dit mag een dagje Vroomshoop of Middelburg zijn, of een reis naar Moskou, zolang de trip of reis maar met je Mercedes is gemaakt. :)

Weekendje Texel

Berichtdoor Patman » 08 maart 2010, 21:22

Dit weekend voor het eerst op Texel geweest en dat is me goed bevallen,ik vind het daar prachtig en lekker rustig,heb heel Nederland en half Europa gezien,maar dit is mijn eerste keer Texel,eerste "vakantie"met vrouw en kind en mijn schoonouders!
Gingen we een paar jaar geleden nog met z'n tweetjes weg,een tasje en koffertje mee voor de hele week,nu een weekend met kind van een jaar was de Benz compleet afgeladen alsof we een maand weg zouden blijven!
We zaten in een vakantiehuisje van Landal en dat was keurig vezorgd.
Het weer was wonderbaarlijk goed,lekker fris met een zonnetje erbij,ideaal om te wandelen en ff uit te waaien op het strand.
Eigenlijk is 4dgn te kort,maar aan alles komt een eind en als je dan weer thuis bent ben je ook weer blij.
Verder de gebruikelijke vakantiedingen gedaan,shoppen,zwemmen,veel en lekker eten!
Op Texel geen oude Benzen gezien,wel onderweg diverse w123s gezien,vanochtend nog begroet door een agavengroene W123 op de N9.
Uiteraard heeft de 230 geen krimp gegeven met dit ritje van slechts 400km op en neer,hij is alleen erg smerig en verdiend binnenkort een uitgebreide poetsbeurt,krijgt ie meteen weer een setje 15"barockwielen van me!
Heb eigenlijk geen leuke sfeer foto's van de Benz genomen,wel van m'n gezinnetje natuurlijk en ik sta erzelf ook een paar keer op,maar daar zal ik niemand mee lastig vallen,er zit hier hoop ik niemand te wachten op foto's van Patman in het zwembad!

Hier dan enkele standaard foto's van de 123.

Patman
 


Re:Weekendje Texel

Berichtdoor Patman » 08 maart 2010, 21:25

Gebroedelijk naast de strakke 190E van mijn schoonvader,jammer van die achterlichten maar hij vindt dat prachtig

Patman
 


Re:Weekendje Texel

Berichtdoor Patman » 08 maart 2010, 21:28

Hier in de buik van de veerboot naar Texel,opmerkelijk rustig..

Patman
 


Re:Weekendje Texel

Berichtdoor Patman » 08 maart 2010, 21:34

Moeders zit achterin met kleine Thijs tussen de koekjes en de speeltjes te wachten tot pappa weer gaat rijden,want stilstaan vindt de kleine "patman"maar niks!

Patman
 


Keer terug naar Reizen!

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten