[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
winterkou en stilstaan : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 27 apr 2024, 14:47

winterkou en stilstaan

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

winterkou en stilstaan

Berichtdoor murphy230e » 22 jan 2011, 22:48

wie kan mij helpen, ik heb een 230E en nadat die met de vorst heeft stilgestaan, start de moter in een keer en slaat direct aan. na een tijdje slaat deze af en krijg ik hem goed gestart maar de motor slaan niet aan. na een uurtje wachten loopt hij weer maar, hij blijft vervelend doen.
het volgende heb ik al gedaan bougies- luchtfilter- rotor en verdeelkap nagezien maar geen resultaat. nu kan ik alles wel vernieuwen maar heeft een van jullie een idee. benzinedruk membraam koudestartklep??? :roll: B)
murphy230e
 

Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten