[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
gloeisysteem om616 : Techniek - 3

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 apr 2024, 07:19

gloeisysteem om616

Alle techniek van de Heckflosse, Ponton, Pagode, en ouder (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Re: gloeisysteem om616

Berichtdoor hymermobil » 17 okt 2014, 09:35

Beste forumleden,

Ik ben even wat afwezig, maar dit komt omdat ik natuurlijk jullie advies aan het toepassen en aan het meten ben. Ik heb gisteren nieuwe spiralen gehaald en ben nu zover dat alles aangesloten kan worden. Ik zal jullie daarna op de hoogte stellen van mijn bevindingen!

Groeten,
Niels
hymermobil
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 31
Geregistreerd: 12 okt 2014, 03:04
Woonplaats: Zeeland
Roepnaam:
Type wagen: Heckflosse
Bouwjaar: 1969
Automaat: Nee
LPG: Nee


Re: gloeisysteem om616

Berichtdoor hymermobil » 11 maart 2015, 12:05

Beste forumleden,

Het gloeisysteem probleem is inmiddels opgelost. Het voorgloeirelais wat onder de motorkap tegen het schutbord zit had een volle sluiting met massa. Ik heb inmiddels een parralel systeem gemonteerd. En de Mercedes start als een zonnetje! Ik wil jullie bedanken voor de reacties ik ben er erg mee geholpen. Zijn er vragen over dit betreffende gloeisysteem aarzel niet. Ik kan er nu veel informatie over verschaffen!

Met vriendelijke groet,
Niels
hymermobil
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 31
Geregistreerd: 12 okt 2014, 03:04
Woonplaats: Zeeland
Roepnaam:
Type wagen: Heckflosse
Bouwjaar: 1969
Automaat: Nee
LPG: Nee

Vorige

Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast