MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 28 feb 2020, 22:41

De W116 van John.M

Post hier alle updates van je auto, van bougie (of gloeier) wissel tot aan een project.
Project afgerond, zet dan een link in je logboek!
Gewoon showen mag ook natuurlijk.

Moderator: Bram Jansen

Re: De W116 van John.M

Berichtdoor Bouckaert » 02 feb 2020, 23:51

gaat goed komen :handgestures-thumbup:
vandaag heeft mijn vader een 280 s aan de praat gekregen die al 10 jaar stilstond, contactpuntjes schoongemaakt, brandstofpompje schoongemaakt, carburateur schoongemaakt ( vergomde benzine) verse benzine erin, 1x rond starten en lopen en ook gelijk netjes stationair, niet gek die oude techniek :grin:
Avatar gebruiker
Bouckaert
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 1688
Geregistreerd: 28 jan 2013, 21:24
Woonplaats: Lisse
Roepnaam: Bassie
Type wagen: Heckflosse
Bouwjaar: 1967
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens: W121 190 DB 1961 (bolhoedje) en nog eenzelfde als sloper
W116 450 SEL 6.9 1976
deutz f2l514 uit 1955 (tractor)
W123 230TE 1981 heb ik samen met mijn vader
W123 250 1981 heb ik samen met mijn vader
W116 450 SEL 6.9 1975 van mijn vader
w111 220 1963 van mijn vader
w107 450SLC 5.0 1980 van mijn vader


Re: De W116 van John.M

Berichtdoor John.M » 11 feb 2020, 22:04

Weer even een update, woensdag 5 februari:
Gelukt de distributie ketting is vervangen, kreeg het nog wel heel even erg warm.........
Nieuwe ketting aan de oude vast gemaakt dan de krukas draaien maar dan doet 1 nokkenas dus niet mee :o
Overnieuw begonnen maar dan met een 2e sleutel op de uitlaat nokkenas, die hield Hakie op spanning en ik voorzichtig de krukas draaien :woohoo: ja dat gaat goed.
9D55BEA3-33CC-4E87-A9B8-334056183E4D.jpeg
9D55BEA3-33CC-4E87-A9B8-334056183E4D.jpeg (192.5 KiB)

E198C21D-05B1-4EAE-9CF2-39D8624F7978.jpeg
E198C21D-05B1-4EAE-9CF2-39D8624F7978.jpeg (155.96 KiB)

3CB19F2B-77AB-4FF9-9F5E-665F476BDA05.jpeg
3CB19F2B-77AB-4FF9-9F5E-665F476BDA05.jpeg (171.04 KiB)

De kleppen ook gesteld
64AD9AA6-AFFA-4EA9-A364-E9D8C365E4C0.jpeg
64AD9AA6-AFFA-4EA9-A364-E9D8C365E4C0.jpeg (167.38 KiB)

4BAE39C2-0EA8-4073-80E8-C6D49CB1371E.jpeg
4BAE39C2-0EA8-4073-80E8-C6D49CB1371E.jpeg (163.26 KiB)

Alleen de kettingspanner.......... daar gaat iets nog niet goed, ik heb een beschrijving eens kijken of ik dat voor elkaar krijg
5D789878-0792-4A2A-9CD7-116267553EB7.jpeg
5D789878-0792-4A2A-9CD7-116267553EB7.jpeg (231.39 KiB)
Avatar gebruiker
John.M
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 67
Geregistreerd: 22 dec 2018, 20:12
Woonplaats: Vinkeveen
Roepnaam: John
Type wagen: 280E
Bouwjaar: 1974
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens: W124 250D 1986, W124 300E 1987, SLK 230 Kompressor


Re: De W116 van John.M

Berichtdoor John.M » 11 feb 2020, 22:12

De spanner zit er in en op de juiste manier nu. Je moet bij dit type eerst het huis inbrengen op de ingedrukte stand. Van te voren wel eerst het dunne onderste veertje en dito plaatje er in zien te friemelen...... dan de de borgmoer er in draaien en vast zetten met 50 NM. Nu kan je de veer er inbrengen en met de inbussleutel aandrukken en vast draaien met 25 NM. Ja en nu hoor je een klik dat de spanner tegen de geleider aan springt en ja nu werkt het geheel.
De vergeten korte boutjes in de kop is ook gelukt ..... gelukkig
E0ACE4D3-1F88-40B9-B173-7B6D55D12F9A.jpeg
E0ACE4D3-1F88-40B9-B173-7B6D55D12F9A.jpeg (167.91 KiB)

Het injectie gedeelte is ook weer op z’n plek gemonteerd en alle benzineslangetjes zijn vervangen........ was geen overbodige luxe getuige de datum op de aanvoerslang ........ zijn nog de originele vanaf de fabriek
D6F21079-208B-4FBF-8B48-1AB8E7CF14F1.jpeg
D6F21079-208B-4FBF-8B48-1AB8E7CF14F1.jpeg (258.07 KiB)

A5248AC9-75C4-4963-9439-2C83C86498D5.jpeg
A5248AC9-75C4-4963-9439-2C83C86498D5.jpeg (116.98 KiB)

0697CF81-67D1-4BA1-8CAE-C5C8950533BC.jpeg
0697CF81-67D1-4BA1-8CAE-C5C8950533BC.jpeg (165.28 KiB)

Morgen bij de dealer nog wat kleinigheidjes bestellen en zaterdag rustig aan verder
Avatar gebruiker
John.M
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 67
Geregistreerd: 22 dec 2018, 20:12
Woonplaats: Vinkeveen
Roepnaam: John
Type wagen: 280E
Bouwjaar: 1974
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens: W124 250D 1986, W124 300E 1987, SLK 230 Kompressor


Re: De W116 van John.M

Berichtdoor John.M » 11 feb 2020, 22:27

Afgelopen zaterdag lekker rustig aan verder gegaan, slangetje hier, nieuwe rubberen bochtjes daar, nieuwe slangklemmen, één of ander benzine ding er toch maar helemaal uitgehaald, schoongemaakt en op de meest onmogelijke plek op z'n plaats weten te monteren....... nee geen foto van, je ziet dat ding toch niet.
De buis boven het uitlaatspruitstuk van de kachel schoon geschuurd en gespoten. Thermostaathuis terug gemonteerd, de 2 nieuwe banjo boutjes met het leidinkje gemonteerd.
IMG_9868.JPG
IMG_9868.JPG (2.59 MiB)

Maar dan.......... de voorste krukaskeering nog vervangen.......... 3 van de 6 bouten zijn er uit de andere 3 gaan er met geen mogelijkheid uit :o :shock: :crazy: :( Koppen van de inbus zijn zeg maar dol....... dus maar heel even gelaten voor wat het is, das voor vandeweek. Ja ik weet het, de grote bout er uit is voldoende maar ja ik wil dan perse alles perfect hebben.........
IMG_9881.JPG
IMG_9881.JPG (3.1 MiB)

Dan maar verder met de binnenkant, middenpaneeltje terug gemonteerd, de radio er weer ingezet, nu zoals het hoort met de bevestigingsbeugeltjes zodat dat ding niet meer los in de middenconsole bengelt. Beide onderkanten weer gemonteerd, kijk dat is mooi af :woohoo:
IMG_9869.JPG
IMG_9869.JPG (2.77 MiB)

IMG_9870.JPG
IMG_9870.JPG (3.11 MiB)

IMG_9871.JPG
IMG_9871.JPG (3.09 MiB)

IMG_9874.JPG
IMG_9874.JPG (3.86 MiB)

IMG_9879.JPG
IMG_9879.JPG (2.37 MiB)

Rondom de motor is nu ook alles af, alleen nog de krukaskeering vervangen, als dat is gelukt nog de olie er uit laten lopen, de carterpan er onder vandaan, schoonmaken en met nieuwe pakking terug plaatsen, nieuw oliefilter en nieuwe olie er in dan kunnen we haar weer aan de gang zien te krijgen
IMG_9880.JPG
IMG_9880.JPG (3.03 MiB)

IMG_9882.JPG
IMG_9882.JPG (2.69 MiB)
Avatar gebruiker
John.M
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 67
Geregistreerd: 22 dec 2018, 20:12
Woonplaats: Vinkeveen
Roepnaam: John
Type wagen: 280E
Bouwjaar: 1974
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens: W124 250D 1986, W124 300E 1987, SLK 230 Kompressor


Re: De W116 van John.M

Berichtdoor Toontje » 12 feb 2020, 08:46

ff mompelen
groetjes toontje

www.hetvoorportaal.com
Avatar gebruiker
Toontje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 10180
Geregistreerd: 21 feb 2007, 14:33
Woonplaats: 's-Heerarendskerke (Zeeland)
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1975
Automaat: Nee
LPG: Nee


Re: De W116 van John.M

Berichtdoor John.M » 14 feb 2020, 16:25

Zo de boel is los en gedemonteerd......... ppppfffff
Met een elektrische slagmoersleutel was de hoofdbout er zo uit.
Je moet dus gewoon eerst de 6 inbusbouten er uit hebben, dan kunnen de poelies en het vliegwiel/trillingsdemper er af.
Daarna kun je pas een trekker op de krukaspoelie zetten, ook deze zit echt wel vast..........
De laatste 3 inbusboutjes met een beiteltje los kunnen tikken, ja toen ging het. Dan ff zitten vogelen om de juiste poelietrekker er op te krijgen, toen dat lukte ging het snel.
Zaterdag alles mooi schoonmaken, de krukaskeering vervangen en alles weer in elkaar bouwen
Eind is in zicht
m_IMG_0154.JPG
m_IMG_0154.JPG (46.78 KiB)

m_IMG_0156.JPG
m_IMG_0156.JPG (68.39 KiB)

m_IMG_0166.JPG
m_IMG_0166.JPG (69.78 KiB)

m_IMG_0170.JPG
m_IMG_0170.JPG (66.25 KiB)

m_IMG_0171.JPG
m_IMG_0171.JPG (77.94 KiB)
Avatar gebruiker
John.M
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 67
Geregistreerd: 22 dec 2018, 20:12
Woonplaats: Vinkeveen
Roepnaam: John
Type wagen: 280E
Bouwjaar: 1974
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens: W124 250D 1986, W124 300E 1987, SLK 230 Kompressor


Re: De W116 van John.M

Berichtdoor Weizengelb » 15 feb 2020, 13:14

Hoi John,

Goed bezig hoor!
Ik heb ook ooit de ketting gesplitst van mijn 280E/8 toen. Ik moest de kop verwisselen omdat ik een klep verbrand had.
Het gevaar van de nokkenassen apart van elkaar draaien is dat de kleppen tegen elkaar kunnen komen en verbuigen. Ik hoop dat je niet zo ver hebt doorgedraaid?

Heel veel succes verder met de mooie W116 :)
Groeten Math
Das Beste oder Nichts!
Avatar gebruiker
Weizengelb
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 2272
Geregistreerd: 20 jan 2006, 13:38
Woonplaats: Eindhoven
Roepnaam: Math
Type wagen: Heckflosse
Bouwjaar: 1967
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens: W110 200 1967
W115 220D


Re: De W116 van John.M

Berichtdoor John.M » 16 feb 2020, 13:20

Nee Math had het heel snel door
Avatar gebruiker
John.M
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 67
Geregistreerd: 22 dec 2018, 20:12
Woonplaats: Vinkeveen
Roepnaam: John
Type wagen: 280E
Bouwjaar: 1974
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens: W124 250D 1986, W124 300E 1987, SLK 230 Kompressor


Re: De W116 van John.M

Berichtdoor John.M » 16 feb 2020, 13:23

Ik had donderdagavond ook het luchtfilter element nog vervangen
m_IMG_0151.JPG
m_IMG_0151.JPG (53.8 KiB)

m_IMG_0152.JPG
m_IMG_0152.JPG (72.74 KiB)

m_IMG_0153.JPG
m_IMG_0153.JPG (38.22 KiB)


Was geen overbodige luxe........
Avatar gebruiker
John.M
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 67
Geregistreerd: 22 dec 2018, 20:12
Woonplaats: Vinkeveen
Roepnaam: John
Type wagen: 280E
Bouwjaar: 1974
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens: W124 250D 1986, W124 300E 1987, SLK 230 Kompressor


Re: De W116 van John.M

Berichtdoor John.M » 16 feb 2020, 13:32

Ja en dan gisteren, was best veel werk. Maaaaaar :woohoo: :dance: :whistle:
Eerst de voorkant van het motorblok grondig schoongemaakt
m_IMG_0224.JPG
m_IMG_0224.JPG (85.15 KiB)

Dan de oude lekke keerring uit het blok gepeuterd, dat moet je met beleid doen want owh wee als je de krukas beschadigd....... De krukas is nog helemaal gaaf, geen randjes o.i.d.
m_IMG_0225.JPG
m_IMG_0225.JPG (61.07 KiB)

m_IMG_0226.JPG
m_IMG_0226.JPG (77.11 KiB)

De nieuwe keerring plaatsen
m_IMG_0236.JPG
m_IMG_0236.JPG (92.49 KiB)

Dan de poelie er weer op........ dat gaat niet maar ff zo, goed kijken of ie op de juiste positie zit dan met de slagmoersleutel stukje voor stukje er op weten te draaien
m_IMG_0237.JPG
m_IMG_0237.JPG (74.57 KiB)

Dan het vliegwiel/trillingsdemper en de snaarpoelies er weer op met de nieuwe boutjes, aangetrokken op de voorgeschreven 35 NM
m_IMG_0238.JPG
m_IMG_0238.JPG (62.24 KiB)

De poelie van de waterpomp en de waaier weer op z'n plek gemonteerd, uiteraard nieuwe V snaren er op
m_IMG_0240.JPG
m_IMG_0240.JPG (55.77 KiB)

m_IMG_0241.JPG
m_IMG_0241.JPG (51.74 KiB)

Dan de radiateur weer op z'n plek
m_IMG_0242.JPG
m_IMG_0242.JPG (63.37 KiB)
Avatar gebruiker
John.M
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 67
Geregistreerd: 22 dec 2018, 20:12
Woonplaats: Vinkeveen
Roepnaam: John
Type wagen: 280E
Bouwjaar: 1974
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens: W124 250D 1986, W124 300E 1987, SLK 230 Kompressor


Re: De W116 van John.M

Berichtdoor John.M » 16 feb 2020, 13:38

Daarna de wagen omhoog gezet om de oliepan er vanonder te halen
Ik had met de koffiepauze de olie er al uit laten lopen
m_IMG_0244.JPG
m_IMG_0244.JPG (50.9 KiB)

Deze pakking zweet ook olie dus als we toch bezig zijn dit ook maar vervangen
m_IMG_0246.JPG
m_IMG_0246.JPG (60.51 KiB)

Motor is mooi schoon, ook de oliepomp, nergens geen onvolkomenheden
m_IMG_0247.JPG
m_IMG_0247.JPG (67.84 KiB)

m_IMG_0248.JPG
m_IMG_0248.JPG (94.87 KiB)

m_IMG_0249.JPG
m_IMG_0249.JPG (93.25 KiB)

m_IMG_0250.JPG
m_IMG_0250.JPG (59.43 KiB)
Avatar gebruiker
John.M
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 67
Geregistreerd: 22 dec 2018, 20:12
Woonplaats: Vinkeveen
Roepnaam: John
Type wagen: 280E
Bouwjaar: 1974
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens: W124 250D 1986, W124 300E 1987, SLK 230 Kompressor


Re: De W116 van John.M

Berichtdoor John.M » 16 feb 2020, 13:44

Dan uiteraard ook nog een nieuw oliefilter
m_IMG_0253.JPG
m_IMG_0253.JPG (59.3 KiB)

m_IMG_0254.JPG
m_IMG_0254.JPG (68.15 KiB)

Oliefilterhuis netjes schoongemaakt
m_IMG_0255.JPG
m_IMG_0255.JPG (138.29 KiB)

Dan 6,5 liter verse Kendall olie er in laten lopen
m_IMG_0256.JPG
m_IMG_0256.JPG (73.76 KiB)

Dan alle koelwaterslangen weer aangesloten en verse koelvloeistof er in
m_IMG_0258.JPG
m_IMG_0258.JPG (60.42 KiB)

m_IMG_0257.JPG
m_IMG_0257.JPG (68 KiB)

Loopt er ineens koelwater uit ergens onder het inlaatspruitstuk vandaan..... :o :shock: :crazy:
Blijk dat ik een slang vergeten ben aan te sluiten, loopt van de kop naar het gasklephuis. Slang blijkt ook niet erg best te zijn dus die ga ik komende week nog wel vervangen voor een nieuwe
m_IMG_0259.JPG
m_IMG_0259.JPG (50.33 KiB)

Ja en dan zit alles weer in elkaar :woohoo:
Avatar gebruiker
John.M
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 67
Geregistreerd: 22 dec 2018, 20:12
Woonplaats: Vinkeveen
Roepnaam: John
Type wagen: 280E
Bouwjaar: 1974
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens: W124 250D 1986, W124 300E 1987, SLK 230 Kompressor


Re: De W116 van John.M

Berichtdoor John.M » 16 feb 2020, 13:46

Avatar gebruiker
John.M
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 67
Geregistreerd: 22 dec 2018, 20:12
Woonplaats: Vinkeveen
Roepnaam: John
Type wagen: 280E
Bouwjaar: 1974
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens: W124 250D 1986, W124 300E 1987, SLK 230 Kompressor


Re: De W116 van John.M

Berichtdoor John.M » 16 feb 2020, 13:47

De komende week nog wat dingetjes afwerken, de parafaanplaat er weer op, de ruitenwissers weer terug monteren, owh die laatste :woohoo: nadat ik de accu weer had aangesloten en de contactsleutel om had gedraaid hoorde ik de ruitenwissermotor naar zijn beginstand draaien :woohoo: dat werkt dus ook weer.
En ik grote blij want jaaa de kachel doet het :dance:

Stiekem best wel beetje erg trots op mezelf dat dit klusje geklaard is :angel:
Avatar gebruiker
John.M
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 67
Geregistreerd: 22 dec 2018, 20:12
Woonplaats: Vinkeveen
Roepnaam: John
Type wagen: 280E
Bouwjaar: 1974
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens: W124 250D 1986, W124 300E 1987, SLK 230 Kompressor


Re: De W116 van John.M

Berichtdoor RD500sec » 16 feb 2020, 16:17

Gepaste trots is wel op zijn plaats, John :handgestures-thumbup:

Bij het bekijken van het filmpje van de eerste start, viel mij op dat de oliedrukmeter al 1,5 bar aangeeft bij stilstaande motor, ik denk dat je het wijzertje nog even opnieuw moet plaatsen. Eerst onder het nulpunt half op de as plaatsen, dan voorzichtig draaien en net na het nulpunt/aanslagpennetje de wijzer vast drukken.
Met vriendelijke groet, Richard
RD500sec
Technisch adviseur
Technisch adviseur
 
Berichten: 648
Geregistreerd: 03 okt 2014, 17:25
Woonplaats: gemeente Schagen
Roepnaam: Richard
Type wagen: 230TE
Bouwjaar: 1982
Automaat: Nee
LPG: Nee


Re: De W116 van John.M

Berichtdoor John.M » 19 feb 2020, 16:00

RD500sec schreef:Bij het bekijken van het filmpje van de eerste start, viel mij op dat de oliedrukmeter al 1,5 bar aangeeft bij stilstaande motor, ik denk dat je het wijzertje nog even opnieuw moet plaatsen. Eerst onder het nulpunt half op de as plaatsen, dan voorzichtig draaien en net na het nulpunt/aanslagpennetje de wijzer vast drukken.


Heel goed opgemerkt Richard :handgestures-thumbup:
maar ik had net voor dat filmpje 'm al gestart, sloeg gelijk aan maar ook weer af. Dus vandaar dat de oliedruk nog aanwezig was. Als je goed kijkt zie je de druk ook iets teruglopen :woohoo: ;)
Avatar gebruiker
John.M
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 67
Geregistreerd: 22 dec 2018, 20:12
Woonplaats: Vinkeveen
Roepnaam: John
Type wagen: 280E
Bouwjaar: 1974
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens: W124 250D 1986, W124 300E 1987, SLK 230 Kompressor


Re: De W116 van John.M

Berichtdoor RD500sec » 19 feb 2020, 19:52

Nu je het zegt, zie ik het inderdaad!
Met vriendelijke groet, Richard
RD500sec
Technisch adviseur
Technisch adviseur
 
Berichten: 648
Geregistreerd: 03 okt 2014, 17:25
Woonplaats: gemeente Schagen
Roepnaam: Richard
Type wagen: 230TE
Bouwjaar: 1982
Automaat: Nee
LPG: Nee


Re: De W116 van John.M

Berichtdoor Jeroen » 20 feb 2020, 10:12

Geweldige klus, mooi gedaan, geeft heel veel voldoening en leuk dat je het zo uitvoerig hebt beschreven.

zo te zien had je vergelijkbare probleempjes met de kettingspanner als ik op mijn M102 motortje, toen ik de ketting had vervangen. Ik had de spanner op de werkbank inelkaar gezet en toen er in gestoken. Maar dan staat ie al te strak. Eerst het huis in de motor en dan de veer/zuiger, dan gaat het goed.

Veel plezier met je W116.

Jeroen
Avatar gebruiker
Jeroen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 1197
Geregistreerd: 09 apr 2006, 20:30
Woonplaats: Spijk, gemeente Lingewaal
Roepnaam: Jeroen
Type wagen: 200
Bouwjaar: 1982
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens: Alfa Romeo Spider 1986
Jaguar XJR 2002
Royal Enfield Bullet 350 1974


Re: De W116 van John.M

Berichtdoor John.M » 27 feb 2020, 21:27

Ben nog onder de wagen doorgelopen en met een lamp alles goed aan het bekijken geweest.
De baksteun :o :shock: :(
m_IMG_0374.JPG
m_IMG_0374.JPG (53.1 KiB)


Alle koelwaterslangen incl. nieuwe klemmen heb ik alsnog vervangen, de meeste origineel maar van het thermostaathuis naar gasklephuis en weer naar de kop....... die heb ik maar in de watersportzaak gehaald.
Baksteun is besteld.
Stukkie benzineslang, denk van een ontluchting, ook maar vervangen zag er niet echt betrouwbaar uit
Gisterenavond alles weer afgevuld, nu nergens geen lekkages meer, en weer ff laten draaien.
Ik zoek nog een beetje naar de afstelling stationair.... grote afstel schroef, gasklep. Dat doe ik op gevoel en gehoor maar nog zoekende naar de juiste afstelling
m_IMG_0400.JPG
m_IMG_0400.JPG (60.51 KiB)

m_IMG_0401.JPG
m_IMG_0401.JPG (58.32 KiB)

m_IMG_0404.JPG
m_IMG_0404.JPG (57.89 KiB)

m_IMG_0405.JPG
m_IMG_0405.JPG (49 KiB)
Avatar gebruiker
John.M
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 67
Geregistreerd: 22 dec 2018, 20:12
Woonplaats: Vinkeveen
Roepnaam: John
Type wagen: 280E
Bouwjaar: 1974
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens: W124 250D 1986, W124 300E 1987, SLK 230 Kompressor


Re: De W116 van John.M

Berichtdoor John.M » 27 feb 2020, 21:34

m_IMG_0433.JPG
m_IMG_0433.JPG (57.45 KiB)

m_IMG_0435.JPG
m_IMG_0435.JPG (56.02 KiB)

m_IMG_0436.JPG
m_IMG_0436.JPG (50.52 KiB)

m_IMG_0438.JPG
m_IMG_0438.JPG (51.75 KiB)

m_IMG_0440.JPG
m_IMG_0440.JPG (51.85 KiB)

m_IMG_0441.JPG
m_IMG_0441.JPG (56.75 KiB)
Avatar gebruiker
John.M
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 67
Geregistreerd: 22 dec 2018, 20:12
Woonplaats: Vinkeveen
Roepnaam: John
Type wagen: 280E
Bouwjaar: 1974
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens: W124 250D 1986, W124 300E 1987, SLK 230 Kompressor

VorigeVolgende

Keer terug naar Logboek / Showroom

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast