Het is nu 09 aug 2022, 02:30
Moderator: Bram Jansen
JantjeV8 schreef:Heb je slangen van de juiste diameter gehanteerd? Volgens mij hoef je het jou technisch niet uit te leggen waar het allemaal mis kan gaan, die kennis heb je wel. Misschien helpen met een chronologische aanpak.
Tank was schoon, dus dat is gedaan.
-pomp onder auto.
- drukregelaar onder auto.
- filter onder auto.
- leidingen onder auto.
- drukregelaar op de spinnenkop.
- Brandstofrelais. (pinnen doorverbinden).
- injectoren schoon? (valse lucht lijkt het niet op).
En volgens mij is 860t/min voor stationair ook aan de hoge kant.
RD500sec schreef:Als ik me niet vergis, zitten er onder de punten voor de ontsteking nog een set punten voor het aansturen van de injectoren bij een D jetronic, heb je daar al naar gekeken? (Daar houd mijn kennis van de D jetronic ook wel op)
Keer terug naar Logboek / Showroom
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten